perjantai 19. helmikuuta 2010

7. vko -0,8kg (yht. -2,9kg)

Kovat keinot oli käytössä ja tulihan sitä tulostakin. Tavoitepainoon on enää 2,2kg, joten ehkä sitä sittenkin ehtisi synttäreiksi kuntoon, jee :-)

Tänään oli rasvaprosentinmittauspäivä. Tulosta en paljasta, mutta voin kertoa, että edellisestä mittauksesta pudotusta oli 0,6-prosenttiyksikköä. Lihasta on valitettavasti myös vähän kulunut pois, mutta aika mininaalisesti, kun ottaa huomioon, että painoa on saatu alas jo melkein kolme kiloa!

Odotan innolla sitä, että pääsen mittauttamaan rasvaprosentin sillä laitteella, jonka mukaan olen tavoitteeni (alle 25 %) asettanut. Tämä toinen mittaus on hyvä mittari kertomaan dieetin etenemisestä, mutta se ei kerro, koska olen saavuttanut tavoitteeni, koska niiden antamat tulokset eivät ole vertailukelpoisia. Voishan sitä vaikka antaa itselleen synttärilahjaksi sellaisen kalliimman kehonkoostumusanalyysin, jos siihen mennessä saavuttaa tavoitepainon. Loistava idea :-)

Viime viikon treenit:

pe kuntosali + venyttely 39min
la lenkki 70-80 % sykkeellä
su lätkätreenit
ma lenkki 60-70 % sykkeellä + venyttely 62min
ti kuntosali + venyttely
ke kuntosali + venyttely 52min
to lenkki 70-80 % sykkeellä + venyttely 30min

Kuten näkyy olen saanut itseäni niskasta kiinni, ja olen venytellyt ahkerasti. Tulokset huomaakin jo, kun käyttää venyttelylaitteita salilla. Kohta ollaan entisissä ennätyslukemissa.

Salitreenit on menny todella hyvin energiavajeesta huolimatta. Olen tsempannut itseäni hienosti ajatuksen voimalla, ja se kyllä auttaa kummasti nostamaan hieman isompia painoja. Mulla taitaa ongelmana olla se, etten usko itseeni. En usko, että mun voimat riittää isoihin painoihin, mutta sitten kun vaan rohkeesti kokeilee, niin yllättävän hyvinhän sitä jaksaa vaikka mitä. Ennätykset vaan paukkuu kaikissa liikkeissä pelkällä tahdonvoimalla :-)

Katotaan josko sarjapainot nousisi vielä hurjemmin tahdonvoima+kreatiini -yhdistelmällä... vai nouseeko vain paino... Se selviää ensi viikolla.

Rentouttavaa viikonloppua!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti