perjantai 5. helmikuuta 2010

5. vko -0,3kg (yht. -2,1kg)

Nyt on aika voittajaolo, kun on taas onnistunut painonpudotusviikko takanapäin, vaikka mulla oli kuuden päivän liikuntatauko sairastelun takia.

Viime viikon treenit:

pe aamulla kuntosali ja illalla venyttely, päivällä tunsin jo että nyt se iskee
la (kipeänä)
su (kipeänä, enkä päässy lätkätreeneihin :-( )
ma (suunta parempaan)
ti (vielä parempi)
ke (hypin seinille)
to (hypin seinille)

Mä pelkään liian aikaista liikkeelle lähtöä sairastelun jälkeen, mutta kun olin keskiviikkona ja torstaina jo hyppinyt kotona seinille, ja energiaa riitti vaikka muille jakaa, niin uskalsin tänään sitten lähteä perinteiselle aamulenkille. Ja ihanaa oli.

Ja olen todella yllättynyt siitä, että paino putosi taas, sillä alkusairastelun aikana ratkesin vähän syömään ja oli tosi vaikea vähentää syömisiä normaalista, mitä tietenkin pitäisi tehdä kun liikunnan aiheuttama kulutus jää pois ja makaa vain sohvalla, mutta muutaman päivän jälkeen totuin siihen, ettei saa syödä niin paljoa kuin normisti (ja jääkaappi rupes olee tyhjä), joten siksi taas onnistunut tulos.

Josko sitä ensi viikolla taas kuntosalitreeni maistuis, ku se tökki koko edellisen viikon, mikä varmaan johtu tuloillaan olevasta nuhasta... ainakin mä pistän sen piikkiin huonot treenit :-)

Nyt on taas uutta intoa ja puhtia. Olispa jo sunnuntai että pääsis lätkätreeneihin...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti